Veebilehel www.easyklima.pl pakutavat internetiteenust haldab Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, aktsiakapitali suurus: 5000 PLN; e-posti aadress: [email protected].

1. TOOTEGA SEOTUD KAEBUS

1.1. Müüja vastutuse alus ja ulatus Kliendi ees, kui müüdud Tootel on füüsiline või õiguslik puudus (garantii), on määratletud üldiselt kohaldatavate seadustega, eelkõige tsiviilseadustikuga (sh tsiviilseadustiku artiklid 556-576).

1.2. Müüja on kohustatud tarnima kliendile defektivaba Toote.

1.3. Klient võib esitada pretensiooni:

  • kirjalikult järgmisel aadressil: ul. Solec, nr. 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410;
  • elektrooniliselt e-posti aadressil: [email protected].

1.4.Soovitatav on, et klient täpsustaks kaebuse kirjelduses: (1) teavet ja asjaolusid, mis puudutavad kaebuse eset, eelkõige puuduse liiki ja ilmnemise kuupäeva; (2) nõuet, kuidas viia toode vastavusse müügilepinguga või esitada hinnaalandus- või müügilepingust taganemisavaldus; ja (3) kaebuse esitaja kontaktandmeid – see hõlbustab ja kiirendab kaebuse menetlemist Müüja poolt. Eelmises lauses nimetatud nõuded on ainult soovituse vormis ja ei mõjuta kaebuse soovitusliku kirjelduse väljajätmisega esitatud kaebuste tõhusust.

1.5.Müüja vastab Kliendi kaebusele viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates selle esitamisest. Kui klient, kes on tarbija, nõudis garantiiõiguste kasutamisel asja väljavahetamist või puuduse kõrvaldamist või tegi hinnaalandusdeklaratsiooni, täpsustades, millise summa võrra tuleb hinda vähendada, ja Müüja ei ole sellele nõudmisele 14 kalendripäeva jooksul vastanud, loetakse, et nõudmine oli põhjendatud.

1.6.Garantiiõigusi kasutav Klient on kohustatud tarnima defektse Toote aadressile: ul. Solec, nr 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410. Kui Klient on tarbija, kannab Toote tarnimise kulud Müüja. Kui Toote kohaletoimetamine tarbijana tegutseva Kliendi poolt oleks Toote tüübi või paigaldusviisi tõttu liiga keeruline, on Klient kohustatud Toote Müüjale kättesaadavaks tegema kohas, kus Toode asub.

1.7.Vastavalt tsiviilseadustiku artikli 558 § 1 kohaselt on Müüja garantiikohustus Toote suhtes välistatud Kliendi suhtes, kes ei ole tarbija.

2. KOHTUVÄLISED KAEBUS- JA ÕIGUSKAITSEMENETLUSED NING EESKIRJAD NENDE MENETLUSTE KÄTTESAADAVUSE KOHTA

2.1.Üksikasjalik teave tarbijaks oleva kliendi võimaluse kohta kasutada kaebuste lahendamiseks ja nõuete esitamiseks kohtuvälist menetlust ning nendele menetlustele juurdepääsu eeskirjad on kättesaadavad Konkurentsi- ja Tarbijakaitseameti veebisaidil: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2.2.Samuti on olemas kontaktpunkt Konkurentsi- ja Tarbijakaitseameti juhataja juures (telefon: 22 55 60 333, e-post: [email protected] või kirjalik aadress: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varssavi), kelle ülesanne on muu hulgas aidata tarbijaid tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise küsimustes.

2.3.Tarbijal on järgmised näited kohtuvälistest kaebuste ja õiguskaitsevahenditest: (1) taotlus vaidluste lahendamiseks alalisele rahumeelsele tarbijakohtule (lisateavet vt: http://www.spsk.wiih.org.pl/); 2) taotlus vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks maakondlikule kaubandusinspektsiooni inspektorile (lisateavet vt müüja tegevuskohajärgse inspektori veebisaidil); ja 3) abi ringkondliku (kohaliku) tarbijaombudsmani või ühiskondliku organisatsiooni, kelle põhikirjaliste ülesannete hulka kuulub tarbijakaitse (nt Tarbijate Föderatsioon, Poola Tarbijate Liit). Nõustamist antakse muu hulgas e-posti aadressil [email protected] ja tarbijate nõuandetelefonil 801 440 220 (nõuandetelefon on avatud tööpäevadel kell 8.00-18.00, kõne tasu vastavalt operaatori tariifile).

2.4.Tarbijate ja kauplejate vaheliste vaidluste veebipõhise lahendamise platvorm ELi tasandil (veebipõhise vaidluste lahendamise platvorm) on kättesaadav aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr. Veebipõhise vaidluste lahendamise platvorm on interaktiivne ja mitmekeelne veebisait, kus on olemas ühtne kontaktpunkt tarbijatele ja kauplejatele, kes soovivad veebipõhisest müügi- või teenuslepingust tulenevaid lepingulisi kohustusi käsitleva vaidluse kohtuvälist lahendamist (lisateavet saab platvormi enda veebisaidil või Konkurentsi- ja Tarbijakaitseameti veebisaidi aadressil: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

3. TAGANEMISÕIGUS

3.1.Tarbija, kes on sõlminud kauglepingu, võib 14 kalendripäeva jooksul lepingust taganeda ilma põhjuseid esitamata ja kulusid kandmata, välja arvatud punktis 1.1.1 sätestatud kulud. 8.8. Tähtajast kinnipidamiseks piisab deklaratsiooni saatmisest enne tähtaja möödumist. Taganemisdeklaratsiooni võib esitada näiteks:

  • kirjalikult järgmisel aadressil: ul. Solec, nr 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410;
  • elektrooniliselt e-posti aadressil: [email protected].

3.2.Taganemisavalduse näidis on esitatud tarbijaõiguste seaduse 2. lisas ja on lisaks kättesaadav punktis. 3.11. Tagastamise ja kaebuste esitamise kord. Tarbija võib kasutada näidisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.

3.3.Taganemisperiood algab:

  • lepingu puhul, mille täitmisel müüja tarnib toote, olles kohustatud selle omandiõiguse üleandmiseks (nt müügileping) – alates sellest, kui tarbija või tema poolt märgitud kolmas isik, kes ei ole vedaja, võtab toote enda valdusesse, ning lepingu puhul, mis: (1) hõlmab mitut toodet, mis tarnitakse eraldi, partiiden või osadena – alates viimase toote, partii või osa ülevõtmisest või (2) hõlmab toodete regulaarset tarnimist kindlaksmääratud ajavahemikuks – alates esimese toote ülevõtmisest;
  • muude lepingute puhul alates lepingu sõlmimise kuupäevast.

3.4.Kauglepingust taganemise korral loetakse, et leping ei ole sõlmitud.

3.5.Müüja on kohustatud tagastama tarbijale viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates tarbija taganemisavalduse kättesaamise kuupäevast, kõik tarbija poolt tehtud maksed, sealhulgas Toote kohaletoimetamise kulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad tarbija poolt valitud kohaletoimetamisviisist, mis ei ole kõige odavam tavaline kohaletoimetamisviis, mis on kättesaadav veebilehel). Müüja hüvitab makse, kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutas, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt nõustunud teistsuguse hüvitamisviisiga, mis ei tekita tarbijale mingeid kulusid. Kui Müüja ei ole pakkunud võimalust Toode tarbijalt ise kätte saada, võib Müüja kinni pidada tarbijalt saadud makse tagasimaksmise, kuni ta on Toote tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendi tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub esimesena.

3.6.Tarbija on kohustatud Toote viivitamatult, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise kuupäevast, tagastama Müüjale või andma selle üle Müüja poolt volitatud isikule, kes on volitatud Toote vastu võtma, välja arvatud juhul, kui Müüja on pakkunud Toote enda kätte võtmist. Tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui toode saadetakse tagasi enne selle kehtivusaja lõppemist. Tarbija võib Toote tagastada järgmisel aadressil: ul. Solec, nr 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410.

3.7.Tarbija vastutab Toote väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb Toote kasutamisest rohkem kui on vajalik Toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.

3.8.Tarbija taganemisega seotud võimalikud kulud, mida tarbija on kohustatud kandma:

  • Kui tarbija on valinud Toote kohaletoimetamise viisi, mis ei ole kõige odavam tavaline kohaletoimetamise viis, mis on kättesaadav veebisaidil, ei ole Müüja kohustatud hüvitama tarbijale tema poolt kantud lisakulusid.
  • Tarbija kannab toote tagastamisega seotud otsesed kulud.
  • Kui Toode on teenus, mille osutamine on alanud – tarbija selgesõnalisel taotlusel – enne taganemisperioodi lõppu, on tarbija, kes kasutab oma taganemisõigust pärast sellise taotluse esitamist, kohustatud tasuma kuni taganemiseni osutatud teenuse eest. Tasumisele kuuluv summa arvutatakse proportsionaalselt sellega, mida on osutatud, võttes arvesse lepingus kokkulepitud hinda või tasu. Kui hind või tasu on ülemäärane, võetakse selle summa arvutamise aluseks täitmise turuväärtus.

3.9.Tarbija taganemisõigus kauglepingust ei kehti lepingute puhul:

  • (1) teenuste osutamiseks, kui müüja on teenuse täielikult täitnud tarbija selgesõnalisel nõusolekul, keda on enne teenuse osutamise algust teavitatud sellest, et pärast müüja teenuse osutamist kaotab ta õiguse lepingust taganeda; (2) mille puhul hind või tasu sõltub finantsturu kõikumistest, mille üle Müüjal puudub kontroll ja mis võivad toimuda enne taganemistähtaja möödumist; (3) mille puhul täitmise objektiks on mittekäsitletud toode, mis on valmistatud tarbija spetsifikatsiooni järgi või mis teenib tema individuaalseid vajadusi; (4) mille puhul täitmise objektiks on toode, mis rikneb kiiresti või mille säilivusaeg on lühike; (5) mille puhul täitmise objektiks on toode, mis tarnitakse suletud pakendis, mida ei saa pärast avamist tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakend on pärast tarnimist avatud; (6) mille puhul täitmise objektiks on tooted, mis pärast tarnimist on oma olemuse tõttu lahutamatult ühendatud muude asjadega; (7) mille puhul täitmise esemeks on alkohoolsed joogid, mille hind on kokku lepitud müügilepingu sõlmimisel, mille tarnimine võib toimuda alles pärast 30 päeva möödumist ja mille väärtus sõltub turukõikumistest, mille üle müüjal puudub kontroll; (8) mille puhul tarbija nõudis selgesõnaliselt, et Müüja tuleks tema juurde kiireloomulise remondi või hoolduse teostamiseks; kui Müüja osutab muid lisateenuseid kui tarbija poolt soovitud või tarnib muid tooteid kui remondi või hoolduse teostamiseks vajalikud varuosad, on tarbijal õigus lepingust taganeda lisateenuste või toodete osas; (9) kui tarne objektiks on heli- või visuaalsalvestus või arvutitarkvara, mis tarnitakse suletud pakendis, kui pakend avatakse pärast tarne kättesaamist; (10) ajalehtede, perioodikaväljaannete või ajakirjade tarnimise puhul, välja arvatud tellimuslepingud; (11) mis on sõlmitud avaliku enampakkumise teel; (12) majutusteenuse osutamise puhul, välja arvatud elamiseks, kaupade veo, autode rentimise, toitlustamise, vaba aja veetmise, meelelahutuse, spordi või kultuuriürituste teenuste puhul, kui lepingus on kindlaks määratud teenuse osutamise kuupäev või ajavahemik; (13) digitaalse sisu tarnimise puhul, mis ei ole salvestatud materiaalsele andmekandjale, kui täitmine on alanud tarbija selgesõnalisel nõusolekul enne taganemisperioodi lõppu ja pärast seda, kui müüja on teavitanud tarbijat taganemisõiguse kaotamisest.

3.10.Tingimuste käesolevas punktis 8 sisalduvaid sätteid, mis käsitlevad tarbijat, kohaldatakse alates 1. jaanuarist 2021 ja alates sellest kuupäevast sõlmitud lepingute puhul ka kliendi või tellija suhtes, kes on füüsiline isik, kes sõlmib lepingu, mis on otseselt seotud tema äritegevusega, kui selle lepingu sisust tuleneb, et see ei ole selle isiku jaoks kutsealane, mis tuleneb eelkõige tema äritegevuse objektist, mis on tehtud kättesaadavaks keskregistri ja äritegevust käsitleva teabe sätete alusel.

3.11. Väljaarvamise näidisvorm
(see vorm tuleb täita ja tagastada ainult siis, kui soovite lepingust taganeda)

  • Aadress:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410
[email protected]

  • Käesolevaga teatan(*) oma taganemisest(*) järgmiste kaupade müügilepingust(*) järgmiste kaupade tarnimise lepingust(*) järgmiste kaupade täitmise lepingust(*)/ järgmiste teenuste osutamise lepingust(*).
  • Lepingu sõlmimise(*)/vastuvõtmise(*) kuupäev
  • Tarbija(te) nimi(d)
  • Tarbija(te) aadress(id)
  • Tarbija(te) allkiri (ainult juhul, kui vorm on saadetud paberkandjal)
  • Kuupäev

(*) Vajaduse korral kustutada.

Küpsise eelistused

Saate kõigi küpsiste ja sarnaste tehnoloogiate kasutamist aktsepteerida, kohandada või tagasi lükata. Üksikasjalikke valikuid saate teha allpool olevate valikute abil. Saate oma seadeid igal ajal muuta.