VEEBISAIDI TINGIMUSED

EASYKLIMA.PL

SISUKORD:

  1. ÜLDSÄTTED
  2. ELEKTROONILISED TEENUSED VEEBILEHEL
  3. MÜÜGILEPINGU SÕLMIMISE TINGIMUSED
  4. TOOTE EEST TASUMISE VIISID JA TINGIMUSED
  5. TOOTE MAKSUMUS, TARNEVIISID JA -AEG
  6. TOOTE REKLAMATSIOONID
  7. KOHTUVÄLISED KAEBUS- JA ÕIGUSKAITSEMENETLUSED NING NENDE MENETLUSTE KASUTAMISE EESKIRJAD
  8. TAGANEMISÕIGUS
  9. MAJANDUSOPERATSIOONE KÄSITLEVAD SÄTTED
  10. TOOTEARUANDED
  11. LÕPPSÄTTED
  12. TAGANEMISVORMI NÄIDIS

Veebisait www.easyklima.pl hoolib tarbijate õigustest. Tarbija ei saa loobuda talle tarbijaõiguste seadusega antud õigustest. Lepingu sätted, mis on tarbijale ebasoodsamad kui tarbijaõiguste seaduse sätted, on kehtetud ja nende asemel kohaldatakse tarbijaõiguste seaduse sätteid. Seega ei ole käesolevate tingimuste sätted mõeldud selleks, et välistada või piirata tarbija õigusi, mis tal on seaduse kohustuslike sätete alusel, ning võimalikke kahtlusi tuleb tõlgendada tarbija kasuks. Kui käesolevate tingimuste sätted ja eespool nimetatud õigusaktid ei ole omavahel kooskõlas, on viimased ülimuslikud ja neid kohaldatakse.

1. ÜLDSÄTTED

1.1.Interneti-aadressil www.easyklima.pl pakutavat internetiteenust haldab Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA, NIP: 7011112775; OSS: PL7011112775, aktsiakapitali suurus: 5000 PLN ; e-posti aadress: [email protected], kontakttelefon: +48 730700096

 

1.2. Käesolevad tingimused on suunatud nii tarbijatele kui ka ettevõtjatele, kes kasutavad veebilehte, kui tingimuste erisätetes ei ole sätestatud teisiti.

 

1.3. Veebisaidil seoses käesolevate kasutustingimustega töödeldavate isikuandmete haldaja on Müüja. Isikuandmeid töödeldakse Veebisaidil avaldatud privaatsuspoliitikas märgitud eesmärkidel, ajavahemikul ja põhimõtete alusel. Privaatsuspoliitika sisaldab eelkõige põhimõtteid, mis käsitlevad isikuandmete töötlemist veebisaidil haldaja poolt, sealhulgas isikuandmete töötlemise aluseid, eesmärke ja kestust ning andmesubjektide õigusi, samuti teavet küpsiste ja analüüsivahendite kasutamise kohta veebisaidil. Veebisaidi kasutamine, sealhulgas ostude sooritamine, on vabatahtlik. Samuti on isikuandmete edastamine kliendi või kliendi poolt veebisaidi kaudu vabatahtlik, kui privaatsuspoliitikas märgitud eranditest (lepingu sõlmimine ja müüja seadusest tulenevad kohustused) ei tulene teisiti.

 

1.4. Määratlused:  

1.4.1. BLOG – Elektrooniline teenus, Veebilehel kättesaadav veebipäevik, mida Teenusepakkuja haldab autori nime all: „EasyKlima Akadeemia“ kõigile Veebilehe külastajatele.

1.4.2. TÖÖPÄEV – üks päev esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühad.

1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – elektrooniline teenus, sõiduauto madal- ja kõrgsurvepordi elektrooniline kataloog/otsingumootor, mis aitab teil külmutusvedelikku ise uuesti täita.

1.4.4. REGISTREERIMISVORM – veebisaidil olev vorm, mis võimaldab konto loomist.

1.4.5. TELLIMISVORM – elektroonilise teenuse, interaktiivne vorm, mis on kättesaadav veebisaidil ja võimaldab tellimuse esitamist, eelkõige toodete lisamist elektroonilisse ostukorvi ja müügilepingu tingimuste, sealhulgas tarne- ja makseviisi täpsustamist.

1.4.6. KASUTAJA – (1) täie õigusvõimega füüsiline isik ja üldkohaldatavate seadustega sätestatud juhtudel ka piiratud õigusvõimega füüsiline isik; (2) juriidiline isik või (3) juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniline üksus, millele seadus annab õigusvõime – kes on sõlminud või kavatseb sõlmida Müüjaga Müügilepingu.

1.4.7. Tsiviilseadustik – 23. aprilli 1964. aasta tsiviilseadustiku seadus (Teataja 1964 nr 16, punkt 93, muudetud kujul).

1.4.8. KONTO – elektrooniline teenus, Teenusepakkuja andmesidesüsteemis olev ressursside kogum, mis on tähistatud Kliendi poolt antud individuaalse nime (kasutajanimi) ja parooliga, milles hoitakse Kliendi poolt esitatud andmeid ja teavet tema poolt Veebilehel tehtud Tellimuste kohta.

1.4.9. NEWSLETTER – elektrooniline teenus, Teenusepakkuja poolt e-posti teel pakutav elektrooniline levitamise teenus, mis võimaldab kõigil seda kasutavatel Teenuse saajatel saada automaatselt Teenusepakkujalt tsükliliselt järjestikuste uudiskirja väljaannete sisu, mis sisaldab teavet Veebisaidi toodete, uudiste ja kampaaniate kohta.

1.4.10. TOODE – Veebisaidil kättesaadav vallasvara, mille kohta on sõlmitud müügileping Kliendi ja Müüja vahel.

1.4.11. TINGIMUSED – käesolevad Veebisaidi tingimused.

1.4.12. SAIDEKESKUS – Teenusepakkuja veebisait, mis on kättesaadav järgmisel internetiaadressil: www.easyklima.pl.

1.4.13. MÜÜJA; TEENUSTEOSTAJA – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varssavi, 00-410, postiaadress: Warszawa POLSKA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, aktsiakapitali suurus: 5000 PLN ; e-posti aadress: [email protected], kontakttelefon: 730700096.

1.4.14. Müügileping – Kliendi ja Müüja vahel veebilehe kaudu sõlmitud või sõlmitud Toote müügileping.

1.4.15. ELEKTRONILINE TEENUS – teenus, mida Teenusepakkuja osutab Kliendile elektrooniliselt Veebisaidi kaudu.

1.4.16. TEENUSTEOSTAJA – (1) täie õigusvõimega füüsiline isik ja üldkohaldatavas õiguses sätestatud juhtudel ka piiratud õigusvõimega füüsiline isik; (2) juriidiline isik; või (3) juriidilise isiku staatuseta organisatsiooniline üksus, kellele seadus annab õigusvõime – kes kasutab või kavatseb kasutada elektroonilist teenust.

1.4.17. Tarbijaõiguste seadus – 30. mai 2014. aasta seadus tarbija õiguste kohta (Teataja 2014, punkt 827, muudetud kujul).

1.4.18. TELLIMINE – Kliendi tahteavaldus, mis on esitatud Tellimisvormi kaudu ja mille eesmärk on vahetult Toote müügilepingu sõlmimine Müüjaga.

2. EKTROONILISED TEENUSED VEEBILEHEL

2.1.Veebisaidil on kättesaadavad järgmised elektroonilised teenused: Konto, tellimisvorm, uudiskiri, blogi ja EasyKlimaPortFinder.

2.1.1. Konto – Konto kasutamine on võimalik pärast seda, kui Teenuse saaja täidab kokku kaks järjestikust sammu – (1) täidab registreerimisvormi, (2) klõpsab „Registreeri“ väljal. Registreerimisvormil on vaja, et Teenuse saaja esitaks järgmised Teenuse saaja andmed: e-posti aadress ja parool.  

2.1.1.1. Elektroonilise konto teenust osutatakse tähtajatult ja tasuta. Kliendil on võimalus igal ajal ja ilma põhjendusi esitamata konto eemaldada (kontost loobumine), saates Teenusepakkujale vastava taotluse, eelkõige e-posti teel aadressil: [email protected] või kirjalikult aadressil: ul. Solec, nr. 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA.

2.1.2. Tellimisvorm – tellimisvormi kasutamine algab siis, kui klient lisab esimese Toote elektroonilisse ostukorvi veebisaidil. Tellimus vormistatakse pärast seda, kui Klient on täitnud kokku kaks järjestikust sammu – (1) Tellimisvormi täitmine ja (2) pärast Tellimisvormi täitmist Veebisaidil „Osta ja maksa“ lahtrile klõpsamine. – kuni selle ajani on võimalik ise sisestatud andmeid muuta (selleks tuleb juhinduda kuvatavatest sõnumitest ja Veebisaidil olevast teabest). Tellimisvormis on vaja esitada järgmised andmed Kliendi kohta: nimi ja perekonnanimi/ettevõtte nimi, aadress (tänav, maja/korteri number, postiindeks, linn, riik), e-posti aadress, kontakttelefon ja müügilepingut puudutavad andmed: Toode(d), toote(te) kogus, toote(te) tarnekoht ja -viis, makseviis. Klientide puhul, kes ei ole tarbijad, on vaja esitada ka ettevõtte nimi ja maksukohustuslasena registreerimise number.  

2.1.2.1. Elektroonilise tellimusvormi teenust osutatakse tasuta ja see on ühekordse iseloomuga ning lõpeb hetkel, mil Klient selle kaudu tellimuse esitab või kui ta selle kaudu tellimuse esitamise varem lõpetab.

2.1.3. Uudiskiri – uudiskirja kasutamine on võimalik pärast seda, kui on andnud Veebisaidi vahekaardil „Uudiskiri“ e-posti aadressi, millele saadetakse uudiskirja järgmine väljaanne, ja klõpsanud tegevusväljal.

2.1.3.1. Uudiskirja elektroonilist teenust osutatakse tasuta määramata ajaks. Kliendil on võimalus igal ajal ja ilma põhjendusi esitamata loobuda uudiskirja tellimisest (Newsletter unsubscribe), saates teenusepakkujale vastava taotluse, eelkõige e-posti aadressil: [email protected] või kirjalikult aadressil: ul. Solec, nr. 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA.

2.1.4. Blogi – blogi kasutamine on võimalik pärast veebisaidile sisenemist – blogi on kättesaadav kõigile veebisaidi külastajatele, ilma et oleks vaja esitada mingeid andmeid või teha muid toiminguid.

2.1.4.1. Teenusepakkuja võimaldab lisada kommentaare Blogi kirjete alla. Teenuse saajate kommentaarid väljendavad ainult nende endi arvamust ja ei kujuta endast teenusepakkuja arvamust. Keelatud on postitada kommentaare, mis rikuvad netiketi reegleid ja sisaldavad teavet, mis ei vasta tõele või võivad teisi Teenuse saajaid eksitada. Teenusepakkuja jätab endale õiguse kustutada kommentaare, mis rikuvad ülaltoodud reegleid.

2.1.4.2. Teenusepakkuja järgib 18. juuli 2002. aasta elektrooniliste teenuste osutamise seaduse (Teataja 2002 nr 144, punkt 1204, muudetud kujul) artikli 14 lõiget 1, mille kohaselt: „isik, kes teenuse saaja poolt andmete säilitamiseks IKT-süsteemi ressurssidele juurdepääsu võimaldamisel ei ole teadlik andmete või sellega seotud tegevuse ebaseaduslikkusest ning kes ametliku teate saamise või andmete või sellega seotud tegevuse ebaseaduslikkusest usaldusväärse teadmise saamise korral takistab viivitamata juurdepääsu andmetele“.

2.1.4.3. Blogi kasutamine on tasuta ja järgib veebilehe vastavaid vahekaarte. Blogi hooldab teenusepakkuja. Kliendil on võimalus lõpetada Blogi kasutamine igal ajal ja ilma põhjust esitamata, sulgedes internetibrauseri.

2.1.5. EasyKlimaPortFinder – EasyKlimaPortFinder’i kasutamine seisneb selles, et Klient läheb veebilehe pealehel ja üksikutel tootelehekülgedel nähtavale paneelile, mis võimaldab Kliendil sisestada Kliendi auto andmed ning valida auto aasta, mark ja mudel.

2.1.5.1. EasyKlimaPortFinderi elektrooniline teenus on tasuta ja on ühekordse iseloomuga ning lõpeb hetkel, mil Klient teeb selle kaudu tellimuse või lõpetab selle kaudu tellimuse tegemise varem.

2.2.Tehnilised nõuded, mis on vajalikud teenusepakkuja poolt kasutatava IKT-süsteemiga töötamiseks: (1) arvuti, sülearvuti või muu multimeediaseade, millel on juurdepääs internetile; (2) juurdepääs e-postile; (3) veebilehitseja kehtivas versioonis: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari või Microsoft Edge; (4) soovitatav minimaalne ekraani resolutsioon: 1024×768; (5) küpsiste ja Javascripti lubamine veebilehitsejas.

2.3.Klient on kohustatud kasutama veebilehte seaduste ja heade tavade kohaselt, võttes nõuetekohaselt arvesse teenusepakkuja ja kolmandate isikute isiku- ja autoriõigusi ning intellektuaalomandi õigusi. Klient on kohustatud sisestama faktiliselt korrektsed andmed. Kliendil on keelatud esitada ebaseaduslikku sisu.

2.4.Elektrooniliste teenustega seotud kaebuste esitamise viis on toodud eeskirja punktis 6.

3. MÜÜGILEPINGU SÕLMIMISE TINGIMUSED

3.1. Müügilepingu sõlmimine Kliendi ja Müüja vahel toimub pärast seda, kui Klient esitab Veebilehel oleva tellimisvormi abil tellimuse vastavalt Tingimuste punktile 2.1.2.  

3.2. Veebisaidil näidatud Toote hind on esitatud Poola zlottides (PLN), USA dollarites ($), eurodes (€), naelsterlingites (£), Tšehhi kroonides (CZK) ja sisaldab makse. Klienti teavitatakse tellimuse esemeks oleva Toote koguhinnast koos maksudega, samuti tarnekuludest (sealhulgas transpordi-, kättetoimetamis- ja postiteenused) ja muudest kuludest, ning kui nende kulude suurust ei ole võimalik kindlaks teha, siis nende tasumise kohustusest, veebisaidi lehekülgedel tellimuse esitamise ajal, sealhulgas hetkel, mil klient avaldab oma tahteavalduse, et müügilepinguga nõustuda.  

3.3. Müügilepingu sõlmimise kord veebisaidil tellimisvormi abil

3.3.1. Müügilepingu sõlmimine Kliendi ja Müüja vahel toimub pärast seda, kui Klient esitab Veebisaidil Tellimuse vastavalt Tingimuste punktile 2.1.2. Tingimuste punkt 2.1.2.

3.3.2. Pärast tellimuse esitamist kinnitab Müüja viivitamatult selle kättesaamist ja võtab samal ajal tellimuse täitmiseks vastu. Müüja kinnitab Tellimuse kättesaamist ja võtab selle täitmiseks vastu, saates Kliendile Kliendi poolt Tellimuse vormistamise käigus esitatud e-posti aadressile vastava e-kirja, mis sisaldab vähemalt Müüja avaldusi Tellimuse kättesaamise ja täitmiseks vastuvõtmise kohta ning kinnitust Müügilepingu sõlmimise kohta. Niipea, kui klient saab eespool nimetatud e-kirja, on müügileping kliendi ja müüja vahel sõlmitud.

3.4. Sõlmitud müügilepingu sisu salvestamine, kindlustamine ja Kliendile kättesaadavaks tegemine toimub (1) käesolevate tingimuste kättesaadavaks tegemisega Veebisaidi veebilehel ja (2) Kliendile tingimuste punktis nimetatud e-kirja saatmisega. 3.3.2. Tingimuste. Müügilepingu sisu on täiendavalt salvestatud ja turvatud Müüja veebi IT-süsteemis.  

4. TOOTE MAKSEVIISID JA -TINGIMUSED

4.1.Müüja teeb kliendile kättesaadavaks järgmised müügilepingu makseviisid:

4.1.1. Maksmine kauba kättesaamisel.

4.1.2. Sularahas maksmine isiklikul kättesaamisel.

4.1.3. Maksmine pangaülekandega Müüja pangakontole.

4.1.4. Elektrooniline ja krediitkaardimakse vastavalt Kliendi valikule läbi: Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal.com, Apple Pay või Google Pay – võimalikud praegused makseviisid on täpsustatud veebisaidil makseviiside infoväljal ja veebilehel https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl.

4.1.5. Osamaksesüsteemiga maksmine PayU.pl kaudu.

4.2.Maksetähtaeg:

4.2.1. Kui Klient valib maksmise pangaülekande, elektroonilise makse või maksekaardiga, on Klient kohustatud tasuma 7 kalendripäeva jooksul alates müügilepingu sõlmimise kuupäevast.

4.2.2. Kui Klient valib makseviisi sularahas, on Klient kohustatud tasuma kauba kättesaamisel.

5. TOOTE MAKSUMUS, TARNEVIISID JA TARNEKUUPÄEVAD

5.1.Toote tarne on võimalik Euroopa territooriumil.

5.2.Toote tarnimine kliendile on tasuline, kui müügilepingus ei ole sätestatud teisiti. Toote tarnekulud (sh transpordi-, kättetoimetamis- ja postiteenuse tasud) on Kliendile näidatud Veebisaidi lehekülgedel tarnekulusid puudutava teabe vahekaardil ja Tellimuse vormistamise ajal, sealhulgas siis, kui Klient väljendab oma tahet olla müügilepinguga seotud.

5.3.Müüja pakub Kliendile järgmisi Toote kohaletoimetamise viise:

5.3.1. Kulleriga kohaletoimetamine.

5.3.2. Sularahas kohaletoimetamine.

5.4.Müüja teatab, et Toote pakendamine ja saatmine toimub ettevõtte EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ kaudu, mille registrijärgne asukoht on Varssavis (registrijärgne asukoht ja tarneaadress: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varssavi); kantud riikliku kohturegistri ettevõtlusregistrisse KRS numbri all 0000862281; registrikohus, kus äriühingu andmeid hoitakse: Katowice’i ringkonnakohus – Wschód Katowice’is, riikliku kohturegistri VIII majandusosakond; aktsiakapitali suurus: PLN 5 000; NIP: 9542818782; REGON: 387147683.

5.5.Toote kliendile tarnimise tähtaeg on kuni 5 tööpäeva, kui toote kirjelduses või tellimuse vormistamise käigus ei ole märgitud lühemat tähtaega. Erinevate tarnetähtaegadega toodete puhul on tarnetähtaeg pikim märgitud tähtaeg, mis ei tohi siiski ületada 5 tööpäeva. Toote kliendile tarnimise tähtaja algus arvutatakse järgmiselt:

5.5.1. Kui Klient otsustab tasuda pangaülekande, elektroonilise makse või maksekaardiga – alates kuupäevast, mil Müüja pangakontole või arvelduskontole laekub raha.

5.5.2. Kui Klient valib makseviisi sularahas – alates müügilepingu sõlmimise kuupäevast.

5.5.3. Kui Klient valib järelmaksu meetodi – alates kuupäevast, mil krediidiandja teavitab Müüjat krediidilepingu sõlmimisest Kliendiga, kuid mitte hiljem kui kuupäevast, mil Müüja pangakontole või arvelduskontole kantakse Kliendile antud krediidist saadud raha.

6. TOOTEGA SEOTUD KAEBUS

6.1. Tingimuste käesolevas punktis 6 sätestatakse kõigi Müüjale esitatud kaebuste, eelkõige toodete, müügilepingute, elektrooniliste teenuste ja muude Müüja või veebilehe toimimisega seotud kaebuste käsitlemise ühine kord.  

6.2.Vastutuse alused ja ulatus on sätestatud üldiselt kohaldatavates seadustes, eelkõige tsiviilseadustikus, tarbijaõiguste seaduses ja 18. juuli 2002. aasta elektrooniliste teenuste osutamise seaduses (Teataja nr 144, punkt 1204, muudetud kujul).

6.2.1. Müüjaga sõlmitud müügilepingu alusel Kliendi poolt ostetud Toote – vallasasja – kohta esitatud kaebust käsitlevad üksikasjalikud sätted kuni 31. kuupäevani. detsember 2022 määratakse kindlaks tsiviilseadustiku sätetega kuni 31. detsembrini kehtiva sõnastuse kohaselt. detsember 2022, eelkõige tsiviilseadustiku artiklid 556-576. Need sätted määravad eelkõige kindlaks Müüja vastutuse aluse ja ulatuse Kliendi ees, kui müüdud Tootel on füüsiline või õiguslik puudus (garantii). Müüja on kohustatud andma kliendile defektivaba toote. Vastavalt tsiviilseadustiku artikli 558 paragrahvile 1 on Müüja garantiikohustus eelmise lause kohaselt ostetud Toote eest Kliendi suhtes, kes ei ole tarbija, välistatud.

6.2.2. Müüjaga alates 1. jaanuarist 2023 sõlmitud müügilepingu alusel Kliendi poolt ostetud Toote – vallasasja (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasja), välja arvatud siiski vallasasja, mis toimib üksnes digitaalse sisu kandjana – kohta esitatava kaebuse üksikasjalikud sätted määratakse kindlaks alates 1. jaanuarist 2023 kehtiva tarbijaõiguste seaduse sätete, eelkõige tarbijaõiguste seaduse artiklite 43a – 43g alusel. Need sätted määravad eelkõige kindlaks Müüja vastutuse aluse ja ulatuse tarbija ees, kui toode ei vasta müügilepingule.

6.2.3. Üksikasjalikud sätted, mis käsitlevad kaebust Toote – digitaalse sisu või teenuse või vallasasja, mis toimib üksnes digitaalse sisu kandjana – kohta, mille klient on ostnud Müüjaga alates 1. jaanuarist 2023 või enne seda kuupäeva sõlmitud müügilepingu alusel, kui sellise Toote üleandmine pidi toimuma või toimus pärast seda kuupäeva, on sätestatud tarbijaõiguste seaduse sätetes 1. jaanuaril 2023 kehtivas sõnastuses, eelkõige tarbijaõiguste seaduse artiklites 43h – 43q. Need sätted määravad eelkõige kindlaks Müüja vastutuse aluse ja ulatuse tarbija ees, kui toode ei vasta müügilepingule.

6.3. Kaebuse võib esitada näiteks:

6.3.1. kirjalikult aadressil: Solec St., nr. 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA

6.3.2. elektrooniliselt e-posti teel aadressil: [email protected].

6.4. Toote saatmine või tagastamine kaebuse raames võib toimuda aadressil: ul. Solec, nr. 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA.  

6.5.Kaebuse kirjelduses on soovitatav märkida: (1) teave ja asjaolud, mis on seotud kaebuse esemega, eelkõige eeskirjade eiramise või lepingule mittevastavuse liik ja kuupäev; (2) nõue, kuidas viia kaebus lepinguga kooskõlla või deklareerida hinnaalandust või lepingust taganemist või muud nõuet; ja (3) kaebuse esitaja kontaktandmed – see hõlbustab ja kiirendab kaebuse menetlemist. Eelmises lauses nimetatud nõuded on ainult soovituse vormis ja ei mõjuta ilma soovitusliku kaebuse kirjelduseta esitatud kaebuste tõhusust.

6.6. Kui kaebuse esitaja poolt esitatud kontaktandmed muutuvad kaebuse menetlemise käigus, on kaebuse esitaja kohustatud sellest Müüjat teavitama.

6.7.Kaebuse esitaja võib kaebusele lisada tõendeid (nt fotod, dokumendid või toode), mis on seotud kaebuse esemega. Müüja võib ka paluda kaebuse esitajal esitada lisateavet või saata tõendeid (nt fotosid), kui see hõlbustab ja kiirendab kaebuse menetlemist Müüja poolt.

6.8.Müüja vastab kaebusele viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates selle kättesaamisest.

7. KAEBUSTE JA NÕUETE KOHTUVÄLISE MENETLEMISE VIISID NING EESKIRJAD NENDE MENETLUSTE KÄTTESAADAVUSE KOHTA

7.1. Üksikasjalik teave selle kohta, kuidas kliendil, kes on tarbija, on võimalik kasutada kaebuste ja nõuete kohtuvälist menetlust, ning nende menetluste kasutamise eeskirjad on kättesaadavad konkurentsi- ja tarbijakaitseameti veebisaidil: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.  

7.2.Samuti on olemas kontaktpunkt Konkurentsi- ja Tarbijakaitseameti presidendi juures (telefon: 22 55 60 333, e-post: [email protected] või kirjalik aadress: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varssavi), kelle ülesanne on muu hulgas aidata tarbijaid tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise küsimustes.

7.3.Tarbijal on järgmised näited kohtuvälistest kaebuste ja õiguskaitsevahenditest: (1) vaidluste lahendamise taotlus alalisele rahumeelsele tarbijakohtule (lisateavet vt: http://www.spsk.wiih.org.pl/); 2) vaidluste kohtuvälise lahendamise taotlus maakondlikule kaubandusinspektsiooni inspektorile (lisateavet vt müüja tegevuskohajärgse inspektori veebisaidil); ja 3) maakondliku (munitsipaal)tarbijaombudsmani või ühiskondliku organisatsiooni abi, kelle põhikirjaliste ülesannete hulka kuulub tarbijakaitse (nt Tarbijate Föderatsioon, Poola Tarbijate Liit). Nõustamist antakse muu hulgas e-posti aadressil [email protected] ja tarbijate nõuandetelefonil 801 440 220 (nõuandetelefon on avatud tööpäevadel kell 8.00-18.00, kõne tasu vastavalt operaatori tariifile).

7.4.Tarbijate ja kauplejate vaheliste vaidluste veebipõhise lahendamise platvorm ELi tasandil (ODR platvorm) on kättesaadav aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr. ODR platvorm on interaktiivne

ja mitmekeelne veebisait, mis on ühtne kontaktpunkt tarbijatele ja kauplejatele, kes soovivad kohtuväliselt lahendada vaidlusi, mis on seotud veebipõhisest müügi- või teenuslepingust tulenevate lepinguliste kohustustega (lisateavet saab platvormi enda veebisaidilt või Konkurentsi- ja Tarbijakaitseameti veebisaidi aadressilt: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. TAGANEMISÕIGUS

8.1. Tarbija, kes on sõlminud kauglepingu, võib 14 kalendripäeva jooksul lepingust taganeda ilma põhjusi esitamata ja kulusid kandmata, välja arvatud punktis . 8.8. Tähtajast kinnipidamiseks piisab deklaratsiooni saatmisest enne tähtaja möödumist. Taganemisdeklaratsiooni võib esitada näiteks:  

8.1.1. kirjalikult aadressil: ul. Solec, nr. 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA

8.1.2. elektrooniliselt e-posti teel aadressil: [email protected].

8.2.Toote – vallasvara (sh digitaalsete elementidega vallasvara) tagastamine lepingust taganemise raames võib toimuda aadressil: ul. Solec, nr 18, ruumid B21, Varssavi, 00-410, post: Varssavi POOLA

8.3.Taganemisavalduse näidis on esitatud tarbijaõiguste seaduse lisas nr 2 ja on lisaks kättesaadav punktis. 12. Tarbija võib kasutada näidisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.

8.4.Lepingust taganemise tähtaeg algab:

8.4.1. lepingu puhul, mille täitmisel müüja tarnib Toote, olles kohustatud oma omandiõiguse üleandmiseks – alates sellest, kui tarbija või tarbija poolt märgitud kolmas isik, kes ei ole vedaja, võtab Toote enda valdusesse, ning lepingu puhul, mis: (1) hõlmab mitut toodet, mis tarnitakse eraldi, partiiden või osadena – alates viimase toote, partii või osa ülevõtmisest või (2) seisneb toodete korrapärases tarnimises kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul – alates esimese toote ülevõtmisest;

8.4.2. muude lepingute puhul – alates lepingu sõlmimise kuupäevast.

8.5.Kauglepingust taganemise korral loetakse, et leping ei ole sõlmitud.

8.6. Tooted – vallasasjad, sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasjad:

8.6.1. Müüja on kohustatud tarbijale viivitamata, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates tarbija taganemisavalduse kättesaamisest, hüvitama kõik tarbija tehtud maksed, sealhulgas toote – vallasasja, sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasja tarnekulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad tarbija poolt valitud tarneviisist, mis ei ole kõige odavam tavaline tarneviis, mis on kättesaadav veebisaidil). Müüja maksab makse tagasi, kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutas, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt nõustunud teistsuguse tagasimakseviisiga, mis ei tekita tarbijale mingeid kulusid. Toodete – vallasasjade (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasjade) – puhul, kui Müüja ei ole pakkunud võimalust Toode tarbijalt ise kätte saada, võib Müüja kinni pidada tarbijalt saadud makse tagastamisest, kuni ta on Toote tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid selle tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

8.6.2. Toodete – vallasasjade (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasjade) – puhul on tarbija kohustatud Toote viivitamatult, hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise päevast, Müüjale tagastama või andma selle üle Müüja poolt volitatud isikule, kes on volitatud Toote kätte võtma, välja arvatud juhul, kui Müüja on pakkunud, et ta võtab Toote ise kätte. Piisab, kui toode saadetakse tagasi enne tähtaega.

8.6.3. Tarbija vastutab Toote – mobiilse eseme (sealhulgas digitaalsete elementidega mobiilse eseme) – väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb Toote kasutamisest rohkem kui on vajalik Toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.

8.7. Tooted – digitaalne sisu või digitaalsed teenused:

8.7.1. Toote – digitaalse sisu või digiteenuse – osutamise lepingust taganemise korral ei tohi müüja alates tarbija taganemisavalduse kättesaamise kuupäevast kasutada muud sisu kui tarbija poolt toote – digitaalse sisu või digiteenuse – kasutamise ajal esitatud või loodud isikuandmed, mida müüja on esitanud, välja arvatud sisu, mis on: (1) on kasulikud üksnes seoses lepingu esemeks oleva digitaalse sisu või digiteenusega; 2) on seotud üksnes tarbija tegevusega Müüja pakutava digitaalse sisu või digiteenuse kasutamise ajal; 3) on kaupleja poolt kombineeritud teiste andmetega ja neid ei saa neist välja võtta või on neid võimalik välja võtta ainult ebaproportsionaalselt suure vaevaga; 4) on tarbija poolt toodetud ühiselt teiste tarbijatega, kes saavad neid veel kasutada. Välja arvatud punktides 1-3 nimetatud juhtudel, teeb müüja tarbija taotlusel tarbijale kättesaadavaks muu sisu kui isikuandmed, mille tarbija on esitanud või loonud müüja pakutava digitaalse sisu või digitaalteenuse kasutamise käigus. Taganemise korral võib Müüja takistada tarbijal digitaalse sisu või digiteenuse edasist kasutamist, eelkõige takistades tarbijal juurdepääsu digitaalsele sisule või digiteenusele või blokeerides kasutajakonto, mis ei mõjuta tarbija eelmises lauses osutatud õigusi. Tarbijal on õigus digitaalsisu tagasi saada.

digitaalset sisu müüjalt tasuta, ilma müüja takistusteta, mõistliku aja jooksul ja üldkasutatavas masinloetavas formaadis.

8.7.2. Toote – digitaalse sisu või digiteenuse osutamise lepingust taganemise korral on tarbija kohustatud lõpetama digitaalse sisu või digiteenuse kasutamise ja kolmandatele isikutele kättesaadavaks tegemise.

8.8.Tarbija poolt taganemisega seotud võimalikud kulud, mida tarbija on kohustatud kandma:

8.8.1. Toodete – vallasasjade (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasjade) – puhul, kui tarbija on valinud toote tarneviisi, mis ei ole kõige odavam tavaline veebisaidil kättesaadav tarneviis, ei ole Müüja kohustatud tarbijale hüvitama tarbija poolt kantud lisakulusid.

8.8.2. Toodete – vallasasjade (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasjade) – puhul kannab tarbija toote tagastamisega seotud otsesed kulud.

8.8.3. Toote – teenuse puhul, mille osutamist on – tarbija selgesõnalisel taotlusel – alustatud enne taganemisperioodi lõppu, on tarbija, kes kasutab taganemisõigust pärast sellise taotluse esitamist, kohustatud tasuma kuni taganemiseni osutatud teenuste eest. Tasumisele kuuluv summa arvutatakse proportsionaalselt sellega, mida on osutatud, võttes arvesse lepingus kokkulepitud hinda või tasu. Kui hind või tasu on ülemäärane, võetakse selle summa arvutamise aluseks osutatud teenuse turuväärtus.

8.9.Tarbijal ei ole kauglepingust taganemisõigust lepingute puhul:

8.9.1. (1) teenuste osutamiseks, mille eest tarbija on kohustatud hinda maksma, kui müüja on osutanud teenuse täies ulatuses tarbija selgesõnalisel ja eelneval nõusolekul, keda on enne teenuse osutamist müüja poolt teavitatud sellest, et pärast teenuse osutamist müüja poolt kaotab ta taganemisõiguse, ja kes on seda teadmiseks võtnud; (2) mille puhul hind või tasu sõltub finantsturu kõikumistest, mille üle müüja ei oma kontrolli, ja mis võivad toimuda enne taganemistähtaja möödumist; (3) mille puhul teenuse osutamise objektiks on toode – vallasvara (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasvara) -, mis ei ole eeltoode, mis on valmistatud tarbija spetsifikatsiooni järgi või mis teenib tema individuaalseid vajadusi; (4) mille puhul teenuse osutamise objektiks on toode – vallasvara (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasvara), mis on kiiresti riknev või mille säilivusaeg on lühike; (5) mille puhul soorituse ese on Toode – vallasasi (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasi) -, mis tarnitakse pitseeritud pakendis, mida ei saa pärast avamist tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakend on pärast tarnimist avatud; (6) mille puhul soorituse ese on Toode – vallasasi (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasi) – mis pärast tarnimist on oma olemusest tulenevalt lahutamatult ühendatud teiste vallasasasjadega, sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasasjadega; (7) mille puhul täitmise esemeks on alkohoolsed joogid, mille hind on kokku lepitud müügilepingu sõlmimisel, mille tarnimine võib toimuda alles 30 päeva pärast ja mille väärtus sõltub turukõikumistest, mille üle müüjal puudub kontroll; (8) mille puhul tarbija nõudis selgesõnaliselt, et Müüja tuleks tema juurde kiireloomulise remondi või hoolduse teostamiseks; kui Müüja osutab lisaks sellele muid teenuseid kui need, mida tarbija soovis, või tarnib tooteid – vallasasju (sealhulgas digitaalsete elementidega vallasasju) -, välja arvatud remondi või hoolduse teostamiseks vajalikud varuosad, on tarbijal õigus lepingust taganeda seoses täiendavate teenuste või toodetega; (9) kui tarne esemeks on heli- või videosalvestis või arvutitarkvara, mis tarnitakse suletud pakendis, kui pakend avatakse pärast tarnet; (10) ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade tarne puhul, välja arvatud tellimuslepingute puhul; (11) mis on sõlmitud avaliku enampakkumise teel; (12) majutuse, välja arvatud elamiseks, kaupade veo, autode rentimise, toitlustamise, vaba aja veetmise, meelelahutuse, spordi- või kultuuriürituste teenuste osutamiseks, kui lepingus on kindlaks määratud teenuse osutamise kuupäev või ajavahemik; (13) digitaalse sisu tarnimiseks, mis ei ole esitatud materiaalsel andmekandjal, mille eest tarbija on kohustatud maksma hinda, kui müüja on alustanud teenuse osutamist tarbija selgesõnalisel ja eelneval nõusolekul, keda müüja on enne teenuse osutamist teavitanud sellest, et ta kaotab taganemisõiguse pärast seda, kui müüja on teenuse osutanud ja seda kinnitanud, ning müüja on esitanud tarbijale artiklis 1 osutatud kinnituse. 15 lõigete 1 ja 2 või tarbijaõiguste seaduse artikli 21 lõike 1 kohaselt; 14) teenuste osutamise puhul, mille eest tarbija on kohustatud maksma hinda, kui tarbija on selgesõnaliselt palunud Müüjat tulla tarbija koju remondiks ja teenus on juba täielikult osutatud tarbija selgesõnalise ja eelneva nõusoleku korral.

8.10.Tingimuste käesolevas punktis 8. sisalduvad sätted, mis käsitlevad tarbijat, kehtivad alates 1. jaanuarist 2021 ja alates sellest kuupäevast sõlmitud lepingute puhul ka Kliendi või Kliendi suhtes, kes on füüsiline isik, kes sõlmib lepingu, mis on otseselt seotud tema äritegevusega, kui selle lepingu sisust tuleneb, et sellel lepingul ei ole selle isiku jaoks kutsealane iseloom, mis tuleneb eelkõige tema äritegevuse esemest, mis on tehtud kättesaadavaks keskregistris ja äritegevuse kohta käiva teabe sätete alusel.

9. ETTEVÕTJAID KÄSITLEVAD SÄTTED

9.1.Tingimuste käesolev punkt 9 ja kõik selles sisalduvad sätted on adresseeritud ja seega siduvad ainult Kliendile või Teenuse saajale, kes ei ole tarbija, ning alates 1. jaanuarist 2021 ja alates sellest kuupäevast sõlmitud lepingute puhul, kes ei ole ka füüsiline isik, kes sõlmib lepingu, mis on otseselt seotud tema

äritegevusega, kui käesoleva lepingu sisust tuleneb, et sellel lepingul ei ole selle isiku jaoks kutsetegevuse iseloomu, mis tuleneb eelkõige tema äritegevuse objektist, mis on tehtud kättesaadavaks keskregistris ja äritegevuse kohta käiva teabe sätete alusel.

9.2.Müüjal on õigus müügilepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates selle sõlmimisest. Müügilepingust taganemine võib sellisel juhul toimuda ilma põhjendusi esitamata ja ei anna kliendile alust nõuda Müüja vastu mingeid nõudeid.

9.3.Müüja vastutus Toote garantii või Toote mittevastavuse eest Müügilepingule on välistatud.

9.4.Müüja vastab kaebusele 30 kalendripäeva jooksul alates selle kättesaamisest.

9.5.Müüjal on õigus piirata olemasolevaid makseviise, sealhulgas nõuda ettemaksu täielikult või osaliselt, sõltumata kliendi valitud makseviisist ja müügilepingu sõlmimise asjaolust.

9.6.Teenusepakkuja võib Elektrooniliste teenuste osutamise lepingu lõpetada koheselt ja ilma põhjuseid märkimata, saates Kliendile vastava avalduse.

9.7.Teenuseosutaja/Müüja vastutus Kliendi/Kliendi ees, sõltumata selle õiguslikust alusest, on piiratud – nii ühe nõude raames kui ka kõigi nõuete osas kokku – müügilepingu alusel makstud hinna ja tarnekulude summaga, kuid mitte rohkem kui tuhande Poola zloti ulatuses. Eelmises lauses osutatud summa piiramine kehtib kõigi nõuete suhtes, mida klient/klient esitab teenuseosutaja/müüja vastu, sealhulgas juhul, kui müügileping puudub või ei ole müügilepinguga seotud. Teenuseosutaja/Müüja vastutab teenuse saaja/kliendi ees ainult lepingu sõlmimise ajal prognoositavate tüüpiliste kahjude eest ning ei vastuta saamata jäänud kasumi eest. Müüja ei vastuta ka saadetise veo hilinemise eest.

9.8.Müüja/teenuseosutaja ja Kliendi/Kliendi vahel tekkivad vaidlused esitatakse Müüja/teenuseosutaja asukohajärgsele kohtule.

10. LÕPPSÄTTED

10.1.Müüja võimaldab oma Klientidel esitada ja kasutada arvamusi Toodete ja Veebilehe kohta Tingimuste käesolevas osas toodud tingimustel.

10.2.Klient saab esitada arvamuse, kasutades vormi, et lisada arvamus Toote või Veebisaidi kohta. See vorm võib olla kättesaadav otse veebisaidil (sealhulgas välise vidina kaudu) või see võib olla kättesaadav individuaalse lingi kaudu, mille Klient saab pärast ostu sooritamist Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile. Arvamuse lisamisel võib Klient lisada ka graafilise hinnangu või toote pildi – kui selline võimalus on arvamusvormil olemas.

10.3.Arvamuse Toote kohta võib esitada ainult Müüja veebisaidilt tegelikult ostetud Toodete kohta ja Kliendi poolt, kes ostis hinnatava Toote. Keelatud on sõlmida fiktiivseid või näilisi müügilepinguid, et väljastada arvamust Toote kohta. Veebisaidi kohta võib arvamust avaldada isik, kes on Veebisaidi klient.

10.4.Klientide poolt arvamuse lisamist ei tohi kasutada ebaseaduslikuks tegevuseks, eelkõige tegevuseks, mis kujutab endast ebaausat konkurentsi või tegevust, mis rikub isikuõigusi, intellektuaalse omandi õigusi või muid Müüja või kolmandate isikute õigusi. Arvamuse lisamisel on Klient kohustatud tegutsema kooskõlas seaduse, käesolevate tingimuste ja heade kommetega.

10.5.Arvamusi võib teha kättesaadavaks otse veebisaidil (nt konkreetse Toote kõrval) või välises arvamuste kogumise teenuses, millega Müüja teeb koostööd ja millega ta on veebisaidil seotud (sealhulgas veebisaidil paigutatud välise vidina kaudu).

10.6.Müüja tagab, et toodete kohta avaldatud arvamused pärinevad tema Klientidelt, kes on Toote ostnud. Selleks võtab Müüja järgmised meetmed, et kontrollida, et arvamused pärinevad tema Klientidelt:

10.6.1. Otse veebisaidil kättesaadava vormi abil avaldatud arvamuse avaldamine eeldab teenusepakkuja eelnevat kontrollimist. Kontrollimine seisneb selles, et kontrollitakse arvamuse vastavust käesolevatele Tingimustele, eelkõige kontrollitakse, kas arvamust avaldav isik on Veebisaidi klient – sel juhul kontrollib Müüja, kas isik on teinud Veebisaidil ostu, ning Toote kohta esitatud arvamuse puhul lisaks, kas isik on ostnud hinnatud Toote. Kontrollimine toimub põhjendamatu viivituseta.

10.6.2. Müüja saadab oma Klientidele (sealhulgas välise tagasisideteenuse kaudu, millega ta teeb koostööd) individuaalse lingi Kliendi poolt ostu sooritamisel esitatud e-posti aadressile – sel viisil on juurdepääs tagasisidevormile ainult Kliendile, kes ostis Toote Veebisaidil.

10.6.3. Müüja kahtluste või teiste Klientide või kolmandate isikute poolt Müüjale suunatud vastuväidete korral, kas antud arvamus pärineb Kliendilt või kas antud Klient on ostnud antud Toote, jätab Müüja endale õiguse võtta ühendust arvamuse autoriga, et selgitada ja kinnitada, et ta on tõepoolest Veebisaidi Klient või et ta on ostnud hinnatud Toote.

10.7.Kõik kommentaarid, kaebused arvamuse kontrollimise kohta või vastuväited selle kohta, kas antud arvamus pärineb Kliendilt või kas antud Klient on ostnud antud Toote, võib esitada analoogselt Tingimuste punktis 6 osutatud kaebuste esitamise menetlusega.

10.8.Müüja ei avalda ega anna teisele isikule korraldust avaldada Klientide kohta valearvamusi või soovitusi ega moonuta Klientide arvamusi või soovitusi oma Toodete reklaamimiseks. Müüja annab nii positiivseid kui ka negatiivseid hinnanguid. Müüja ei esita sponsoreeritud arvamusi.

11. LÕPPSÄTTED

11.1.Veebilehe kaudu sõlmitud lepingud sõlmitakse poola keeles.

11.2.Tingimuste muutmine:

11.2.1. Teenusepakkuja jätab endale õiguse muuta Tingimusi olulistel põhjustel, s.t.: muudatused õigusaktides; muudatused makse- ja tarneviisides – niivõrd, kuivõrd need muudatused mõjutavad käesolevate Tingimuste sätete rakendamist.

11.2.2. Pidevate lepingute sõlmimisel käesolevate tingimuste alusel (nt elektrooniliste teenuste osutamine – konto) on muudetud tingimused kliendile siduvad, kui on täidetud tsiviilseadustiku artiklis 384 ja 384[1] sätestatud nõuded, st klienti on muudatustest nõuetekohaselt teavitatud ja ta ei ole lepingut 15 kalendripäeva jooksul alates teavitamise kuupäevast üles öelnud. Juhul kui tingimuste muutmisega kaasneb uute tasude kehtestamine või kehtivate tasude suurendamine, on kliendil õigus lepingust taganeda.

11.2.3. Kui käesolevate tingimuste alusel sõlmitakse muud liiki lepinguid kui kestvuslepingud (nt müügileping), ei mõjuta tingimuste muudatused mingil viisil teenuse saajate/klientide enne tingimuste muudatuste jõustumise kuupäeva omandatud õigusi, eelkõige ei mõjuta tingimuste muudatused juba tehtud või esitatud tellimusi ja sõlmitud, täidetud või täidetud müügilepinguid.

11.3.Käesolevate tingimustega hõlmamata küsimusi reguleerivad üldkohaldatavad Poola õiguse sätted, eelkõige: tsiviilseadustik; 18. juuli 2002. aasta seadus elektrooniliste teenuste osutamise kohta (2002. aasta Teataja nr 144, punkt 1204, muudetud kujul); tarbijaõiguste seadus; ja muud asjakohased üldkehtiva õiguse sätted.

11.4.Käesolevad tingimused ei välista teenuseosutajaga/müüjaga lepingu sõlminud tarbija alalise elukoha riigis kohaldatavaid sätteid, mida ei saa lepinguga välistada. Teenuseosutaja/Müüja tagab sellisel juhul tarbijale kaitse, mis on talle tagatud nende sätete alusel, mida ei saa lepinguga välistada.

12. TAGANEMISVORMI NÄIDIS (TARBIJAÕIGUSTE SEADUSE LISA NR 2)

Taganemisvormi näidis (see vorm tuleb täita ja tagastada ainult siis, kui soovite lepingust taganeda).

– Adressaat:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410 easyklima.pl [email protected] 

– Käesolevaga teatan(*) oma taganemisest(*) järgmiste kaupade müügilepingust(*) järgmiste kaupade tarnelepingust(*) järgmiste kaupade töövõtulepingust(*)/ järgmiste teenuste osutamise lepingust(*).

– Lepingu sõlmimise kuupäev(*)/vastuvõtmise kuupäev(*)

– Tarbija(te) täielik nimi (nimed)

– Tarbija(te) aadress(id)

– Tarbija(te) allkiri (ainult juhul, kui käesolev vorm saadetakse paberkandjal)

– Kuupäev

(*) Kustutada, kui see ei ole kohaldatav.

Küpsise eelistused

Saate kõigi küpsiste ja sarnaste tehnoloogiate kasutamist aktsepteerida, kohandada või tagasi lükata. Üksikasjalikke valikuid saate teha allpool olevate valikute abil. Saate oma seadeid igal ajal muuta.